Η ανεμελιά των διακοπών του καλοκαιριού η ανεμελιά της ηλικίας.
Παιγνίδια στο νερό.
Μια ταινία τού Ντέιβιντ Χάμιλτον, αυτού τού νοσταλγού φετιχιστή τής πρώιμης εφηβικής ηλικίας των κοριτσιών, δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετική σε θέμα, ύφος, από την αισθητική τού φωτογραφικού του έργου, την αποτύπωση αυτής τής ομορφιάς Ένα κορίτσι η Bilitis (Πάτι Ντ' Άρμπανβιλλ), στα πρώτα βήματα ανίχνευσης τής σεξουαλικότητάς της. Ο πιο εύκολος δρόμος είναι να στραφεί με το εφηβικό ξύπνημα σε ένα άλλο κορίτσι συμμαθήτριά της, με απαλά χαϊδέματα και συναισθήματα, πριν ακολουθήσει το δρόμο τής φυσιολογικής ερωτικής και σεξουαλικής ζωής. Το καλοκαίρι έχει φτάσει, το σχολείο θα κλείσει, και οι έφηβες συνομήλικες της, θα τα χαιρετίσουν, κάνοντας την αμμουδιά και τη θάλασσα ακόμα πιο όμορφες με τα γυμνά εφηβικά τους κορμιά, και την ξεγνοιασιά τής ηλικίας. Η Bilitis και η κολλητή της, παράμερα, ίσως και για λόγους εικαστικούς από το σκηνοθέτη, σε μια ξύλινη αποβάθρα, σχολιάζουν, γύρω από τα αιώνια ερωτήματα τού έρωτα. Ένα πλησίασμα με τον έφηβο φωτογράφο τον οποίο κατά κάποιο τρόπο ερωτεύεται, τον Λούκας (Μπερνάρ Ζιροντό), θα το ματαιώσει ο φόβος τού πρώτου ετεροφυλικού πλησιάσματος.
Καλοκαιρινές διακοπές με ένα νεανικό ζευγάρι την Μελίσσα (Mona Kristensen, σύζυγο τού Χάμιλτον) και τον άντρα της. Κρυφές παρακολουθήσεις στις ερωτικές περιπτύξεις τού ζευγαριού, και ο φόβος και η απογοήτευση που θα νοιώσει από τη βία που μπορεί να ενυπάρχει στην ερωτική πράξη, θα την οδηγήσει στην αγκαλιά τής Μελίσσας για ερωτικές τρυφερές απολαύσεις, για να την ερωτευθεί στη συνέχεια. Για να αποδείξει την αφοσίωση και την αγάπη της στη Μελίσσα, θα τής υποσχεθεί να τής βρει και εραστή, αφού η σχέση με τον άντρα της είναι προβληματική. (Ναι γιατί τέτοια καλλονή δεν θα μπορούσε να το κάνει μόνη της;). Η τύχη τα φέρνει, ο εραστής που τής κάνει σαν δώρο, να είναι ο Λούκας που τον αγαπάει η ίδια, και έτσι αυτό το γλυκόξινο την απογοητεύει, και το πρώτο ταξίδι στις πεδιάδες τού έρωτα για αυτό το καλοκαίρι, είναι απογοητευτικό, αλλά για το "νυμφίδιο" για να θυμηθούμε και τη Λολίτα Ναμπόκωφ έχει πολλά καλοκαίρια μπροστά.
Αυτό περίπου είναι το στόρι, το οποίο βέβαια είναι προσχηματικό, γιατί το Χάμιλτον προφανώς τον ενδιαφέρουν οι αισθητικές εμμονές του, για την ομορφιά των γυμνών ή ημίγυμνων κοριτσιών, να κινούνται μέσα σ᾿ ένα υπέροχο εικαστικό περιβάλλον, με χρώματα μουντά, εκπληκτικής ομορφιάς, με την βοήθεια τεχνικής στους φακούς τής μηχανής. Σενάριο λοιπόν προσχηματικό, απουσία βαθιών αισθημάτων, ανάλαφρο κλίμα μόνο και μόνο με πρόσχημα να στηθούν οι γυμνές εικόνες των κοριτσιών στην πρώτη ανθοφορία τους, μέσα σε ένα εικαστικό περιβάλλον, που λες πως γεννήθηκε για αυτό και μόνο, με λουλούδια ποδήλατα, θάλασσα, σκιές δέντρων, ερωτισμό, ομορφιά. Οι φετιχιστές αυτού του είδους της ομορφιάς, νομίζω δε θα ζητήσουν περισσότερα.
Απίστευτα χρώματα.
Μόνα Κρίστενσεν
Το αντρόγυνο. Το μήλο σε ποιον θα πέσει;
Bilitis και Μελίσσια
Bilitis και Μελίσσια
Bilitis και Μελίσσια
Ματιέ Καριέρ, Μπερνάρ Ζιροντό,
Πάτι Ντ' Άρμπανβιλλ. Σύσκεψη για την εύρεση εραστού για την Μελίσσια.
Η αυτοθυσία. Η Bilitis θυσιάζει τον έρωτα της τον Λούκας για τη Μελίσσια.